Dag 16: Groningen - Egchel

11 augustus 2018 - Egchel, Nederland

Goedemorgen. Inmiddels bijgekomen van een avondje Groningen. Dat 1,5 speciaal biertje viel harder dan verwacht. Maar het was gezellig met Dennis en Annike. Na het ontbijtje de motor weer van stal. Hij heeft ook een nachtje vakantie gehad en warm in Q-Park gestaan. Nu op naar HPS techniek, specialist in Yahama TRX en TDM. Ik dacht dat ik even de keerringen ging halen in plaats daarvan ging de motor meteen de operatie tafel op. Handig een vakman die de operatie snel en handig uitvoerde en klaar terwijl u wacht. Bedankt Pieter voor de snelle service en tot de volgende keer. En wat een verschil in vering. Een stuk steviger. Thuis alleen nog het kettingsmeer systeem opbouwen en het advies gekregen de remzuigers voor nog even goed schoon te maken.

Slotwoord.
Totaal 5391 km gereden. Had van te voren 5300 km geteld. Niet slecht.
Tibo had ik al bedankt voor de gezellige vakantie. Wilna bedankt voor de gastvrijheid en leuke gesprekken. Succes met je gemaaide gazon en grasmaaier😉 Pieter bedankt voor de koffie en tips, hulp en adviezen. Dennis weer bedankt voor de gezelligheid en Annike bedankt voor de heerlijke hutspot😁 en de lezers van mijn verhalen bedankt😄

Veerdienst colorline toch bedankt voor het afzetten en het verhaal dat ik nu voor altijd bij me draag.

Tot slot familie thuis bedankt voor het warme onthaal en Max bedankt voor de wasbeurt van mijn gezicht. Had ik gemist🐶 en ik bedank mezelf ook maar voor het mezelf gunnen van deze trip. Een geweldige ervaring rijker en bijzonder om te beseffen dat ik dit mee heb gemaakt met mijn 28 jaar. Op naar de volgende ervaring dan maar.

Ik ga nog even nagenieten van de beelden en kijken of ik een mooie aftermovie kan maken. En kijken of ik iemand vind die zo gek is om de motor te wassen, anders doe ik het zelf...

1. Sijtze de Haan:
    12 augustus 2018
    leuk zo'n reislogger. ik heb ook een trip naar noorwegen gemaakt en op een FB-pagina wat gezet maar dit is erg leuk. kan je dat zo gebruiken?
  2. Jo:
    12 augustus 2018
    zoals het klokje thuis tikt ,tikt het nergens.Wij zijn blij dat je een fijne en goede reis hebt gehad.
  3. Van Duren:
    30 september 2018
    @Sijtze de Haan: ja, reislogger kun je zo gebruiken