De voorbereiding

27 juli 2019 - Panningen, Nederland

Het is zover. Ik ben ijverig bezig met de laatste voorbereidingen. Over een kleine 12 uur vertrek ik naar de boot in Hirtshals die ik geboekt heb voor a.s. maandag. Morgenvroeg vertrek ik om 5:00 uur is het plan en zal dan rond de middag in Denemarken moeten zijn. Saaie route waarschijnlijk maar het offer meer dan waard als ik nadenk wat mij in Noorwegen te wachten staat. Spul voor wildkamperen heb ik bij me. Alles past makkelijk op deze fiets. Gewapend met wat proviant, op advies van de vorige eigenaar een reserve bougie en verder een hoop spul bekijk ik nog even vanuit mijn kampeerstoel (zelfs die gaat mee) de geplande route. 9,5 uur rijden tot hirsthals. Wie weet tuf ik morgen door tot bijna aan de haven mocht het heel voorspoedig gaan of zal ik zoals vorig jaar de route na flensburg (of was het plensburg) moeten staken? Wat een noodweer toen. We gaan het zien hoe het verloopt. Als ik maar optijd bij de boot ben. Nu ik in mijn eendje reis zal de goede boot pakken een minder groot probleem zijn. Kan hem theoretisch nu alleen nog maar missen.... al kan dat ook bijna niet, want er liggen toch 2 boten in de haven van dezelfde maatschappij😂.. zo nog even opfrissen, schoonheidsslaapje, nog even snel vorkje mee prikken van de bbq thuis en nog even bij de vriendin langs. Afscheidnemen klinkt dan weer heel definitief.... benieuwd hoe ik deze reis ga ervaren nu er iemand achter blijft. Denk dat ik de dagen wel door ga komen.

Verder optijd naar bed, want afgelopen nacht was aan slaap geen overschot🤔 na een zeer gezellig avondje op het terras met Dennis genoten van een gezellig live bandje. Het vochtniveau op peil houden viel niet mee😰 met die temperatuur, maar door de sfeer viel het ook weer niet tegen😂. De vakantie is in elk geval goed ingeluid en ik kijk uit naar dit avontuur😁 hopelijk kan ik vanavond een beetje slapen ondanks de spanning. Ontbijt staat al klaar, kopje koffie erbij en gaan😁

1. Carl Tonnaer:
    27 juli 2019
    Een pracht om te zien waar zo'n Tenere 660 v geschikt is met de juiste persoon als bestuurder 👍😅 drive safe en niet te scheef
  2. Dennis:
    Have fun maat!
  3. Erik:
    Njoy Robin!
  4. Wilbert:
    27 juli 2019
    Veul plezeër en hoij ôs ôppe huügte!
    Leefs met foto's...
  5. Ity:
    Heel veel plezier.
  6. Yvon strijbos:
    Heel veel plezier
  7. Petra Horvers:
    28 juli 2019
    Veel plezier. Ben benieuwd naar je foto's.
  8. Fred:
    28 juli 2019
    Fijne trip Robin! Lekker ff bijtanken!